Na konci tohoto předmětu bude student schopen:
1. vysvětlit principy zpracování grafiky na počítači, rozdíly a využití vektorové a rastrové grafiky;
2. využívat funkce vektorových editorů k~návrhu tvorbě tiskovin a počítačové grafiky včetně tiskového výstupu a exportu;
3. využívat funkce rastrových a vektorových editorů k~tvorbě počítačové grafiky a grafických prvků pro využití na webu a v~prezentacích;
4. zpracovávat digitální fotografii, upravovat vady obrazu, provádět retuše a jednoduché fotomontáže s~využití rastrových grafických editorů;
5. orientovat se v~oblasti tvorby 3D grafiky, vytvářet jednoduché scény pomocí základních primitiv, technik extrudování a práce s~prostorovými křivkami včetně nasvětlení, materiálů a renderování;
6. využívat znalosti a dovednosti z~oblasti počítačové grafiky k~přípravě výuky pro základní školy.
- Učitel: Martin Dosedla