Rozvíjení učitelské tvořivosti při tvorbě učebních materiálů a volbě učebních metod. Konfrontace didaktické teorie s praxí na školách. Rozšíření znalostí získaných v předchozí formě studia.
|
Cíle výuky, práce s rámcovým vzdělávacím programem (RVP). Výuka výslovnosti, interference mateřského jazyka, odstraňování těchto vlivů. Nové trendy ve výuce intonace, rytmu a přízvuku. Výuka gramatiky Výuka slovní zásoby, tvar a význam slova. Způsoby rozšiřování a testování slovní zásoby. Organizace výuky, metody práce ve dvojicích, ve skupinách, frontální. Metoda projektu.
|
Seznam odborné literatury (obsahuje základ předmětu) |
UR, P. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge : Cambridge University Press, 1996. 375 s. ISBN 0-521-44994-4. HARMER, J. The practice of English language teaching. New ed. London : Longman, 1991. 296 s. ISBN 0-582-04656-4. YULE, G. Explaining English Grammar. Cambridge: Oxford University Press, 2004, 264 s. ISBN 4371727 THORNBURY, S. How to Teach Vocabulary. London: Longman, 2004. 285 s. ISBN 0-582-33932-4 Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Jak jazyky učíme, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. Council for Cultural Co-operation Education Committee, Modern languages Division. 1. české vydání. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0404-4.
|
- Profesor: Michaela Sojková Šamalová
- Profesor: Naděžda Vojtková