Novinky stránek

Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Tamara Váňová -
Number of replies: 76
Fórum zaměřené na nejrůznější problémy Mood-link-y by bylo možná přehlednější, kdyby ti, kdo chyby nebo potíže hlásí, napsali hned do názvu předmětu, o co vlastně jde. Stručně a výstižně mrknout. Poslouží to k lepší orientaci nejen správcové, ale i dalších účastníků, kteří by nemuseli dokola číst a hledat, zda se jejich problémy nezabýval už někdo před nimi.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Export z Portfolia/poznamek

by Admin Local -

To by byla velice pěkná funkce. Pokud máte čas a chuť podílet se na vylepšování systému Moodle, navštivte stránky http://moodle.org, bez jakýchkoliv závazků se registrujte nebo se přihlašte jako host a své nápady pište do fór k tomu určených - každý modul má své fórum v kurzu Using Moodle.

To se netýká připomínek a návrhů k modulu procvičování procvičování ten reklamujte tady, tam o něm nemají tušení :-}

In reply to Tamara Váňová

Portfolio v Intermediat English

by Deleted user -
V kurzu Intermediate English se mi po kliku na portfolio otevře nové okno, všechno fajn, ale není tam žádný odkaz ani vstupní pole abych tam mohl něco zapisovat. V základním kuzu angličtina online portfolio normálně funguje, v tom  Intermedate Englisth ne. Je to nějak spojene či co? Zatím si to portfolio teda vedu v te zakladni angličtině 
In reply to Deleted user

Re: Portfolio v Intermediate English

by Tamara Váňová -
Spojené to není, kurz PIE si vede James Thomas po svém. Nejsem si ani jista, zda to má nějak zabudované do požadavků k zápočtu. Pokud Vám to nevadí, veďte si portfolio v Základním kurzu aspoň do té doby, než se to nějak vyřeší.
In reply to Deleted user

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Zmena hesla

by Admin Local -
Nepřipadá mi příliš nelogické měnit heslo u profilu uživatele, na který se dostanete buď odklikem svého jména na jakékoliv stránce nebo v libovolném kurzu pod odkazem upravit profil...
In reply to Deleted user

Re: Zmena hesla

by Tamara Váňová -

Díky, že se snažíte navrhovat změny, které by vedly k tomu, aby Moodlinka byla intuitivnější. Jsou však věci, které patří k výbavě původního LMS a pokud je budeme měnit, naběhneme si tím, že při každém upgradu budeme muset řadu věcí měnit a opravovat. Dále existují naše vlastní moduly, kterými se tento LMS snažíme po pedagogické stránce zkvalitnit. V nich samozřejmě přivítáme každý návrh, kterým se Moodlinka posune k větší přívětivosti.

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: additional practise - cviceni pro tisk

by Tamara Váňová -
Pokusíme se s tím něco udělat. Nebyly ty věty třeba jen v opačném pořadí? Ale asi i tak to naštve...
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Nefunkční odkazy ve cvičení

by Tamara Váňová -
Jediná rada, neklikejte na šipku! Klikejte na další cvičení vpravo po kapitolách. Důvod: jsou tam sklopené (pro studenty neviditelné) další materiály, které chci zpřístupnit v pravý čas. V prvním kole čekám, že se vyřešená cvičení objeví v portfoliích nebo ve fórech, druhý krok je zobrazení klíče v modulu kniha  Cvičení na členy k vytištění. Je to ode mne moc troufalé?
In reply to Tamara Váňová

Kalendář

by Deleted user -
Budu se ptát blbě, ale na co je ten kalendář? Vypisuje to události které se staly s kurzem který dělám, nebo to vypsiuju věci ketré jsme měl udělat já? Jedu podle osnovy kuzu PIE postupně chronolgicky podle čísel, a v tom kalendáři jsou věci které nějak logicky nezapadají do osnovy kuzu, přitom podle barevného rozlišení by se měli mého kurzu (PIE) týkát. Můžete poradit?
In reply to Deleted user

Re: Kalendář

by Tamara Váňová -
Kalendář je experiment, já jsem ho ze svých kurzů vyhodila, protože zdržuje spouštění a vůbec je nedomyšlený. Takže pokud Vás zajímá, proč v kurzu PIE je a k čemu má vlastně sloužit, zeptejte se, nejlépe anglicky, Jamese Thomase.
In reply to Tamara Váňová

Pop-up windows

by Deleted user -
It's quite disturbing to me that almost every click in moodlinka gives me another opened windows. I'd like to make choice of what I want to see in a separate window. Is it possible to customize this feature? (because for sure there are poeple who like it).
In reply to Deleted user

Re: Pop-up windows

by Tamara Váňová -
Well, unfortunately it's the teacher who decides. If you haven't found the feature enabling you to customize it yourself, then you probably do not have the choice. I will make a point of it in one of my questionaires to establish the number of people who are bothered by this shortcoming. If there are many of them, then it might be quite sensible to send the claim to moodle.org. You can do that anytime if you wish.
In reply to Tamara Váňová

Posouvání portfolia

by Deleted user -
Dobrý den

Když píšu v portfoliu, tak se mi dole pod tím oknem hromadí html cesta - to "span.nim". To by mi samozřejmě vůbec nevadilo, až na to, že se to nezalamuje, a tak když někdy v portfoliu někam kliknu, celé to okno se mi posune doprava, takže si ho musím lištou posouvat zase zpět na střed. Kdyby s tím šlo něco udělat, uvítala bych to, protože to občas vážně dost ruší.
In reply to Deleted user

Re: Posouvání portfolia

by Tamara Váňová -
S portfoliem bude opravdu třeba něco co nejdřív udělat. Díky za upozornění.
In reply to Tamara Váňová

Prohazovani odpovedi

by Deleted user -
Uvital bych drobnou zmenu, v testech "Reading Comprehension" se mi prohazuji odpovedi True a False. Jenou je True nad False, podruhe pod nim. Neslo by to udelat tak aby to bylo jednotne? Tak nejak jsem se uz preklikl jen diky tomuto.

Dalsi vyhytavka by byla, kdyby v testech "Match ..." mizely uz vybrane odpovedi z nabidky.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Tamara Váňová -
Pokud to pošlete mailem, vypadnete ze systému, takže podle mého názoru je schůdnějši zmenšit soubor (například ho uložit ve formátu prostý text) a pak s jeho velikostí žádné problémz mít nebudete.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Kapacita porfolia

by Tamara Váňová -
Ha, tak to jsme ještě nezjistili, že Portfolio je kapacitně omezené. Podíváme se na to, zatím vydržte.
In reply to Deleted user

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Kapacita porfolia

by Tamara Váňová -
Určitě stačí. Nebudeme to přehánět. Pokud to z technických důvodů nejde přesně tak, jak jsem si představovala, pak to prostě nebude.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: čeština

by Tamara Váňová -
Díky za upozornění. Vrátila jsem tam češtinu, takže už by mělo být kódování v pořádku.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Tak je proste nedelejte!

by Tamara Váňová -

Jak si jiste vzpominate z prezencniho seminare, upozornovala jsem, ze vyznam tutorovanych drilu nespociva v tom, ze se okamzite trefite do spravne odpovedi. I v te nejslabsi pokrocilosti lze casto jednu vetu rict nekolika zpusoby a ucitele predem nejsou schopni (teda mozna ze jsou, ale ja nejsem) odhadnout vsechny spravne moznosti. Vyznam tutorovanych drilu spociva v tom, ze se nad svou vetou zamyslite a porovnate ji s vetou vzorovou. Pokud se priklonite k nazoru, ze i Vase odpoved je spravna, nebo treba sve chybe nerozumite, zaslete ji uciteli a pripadne doplnite o nejaky ten dotaz, ale neni nutno. Tato polozka je nejprve zpracovana e-tutory, studenty PdF, kteri navstevuji kurz ETET a uci se učit v e-learningovem systemu. Navrhnou ji budto jako spravnou nebo jako chybnou a odpovi na pripadne dotazy. Takto vypracovane odpovedi se pak radi do fronty a ja je kontroluji a teprve potom posilam studentum, a to jak tutorum tak tem, kdo zaslali puvodni dotaz. Tim se nám databaze rozrusta a zkvalitnuje, protoze tam jednak pribyvaji spravne odpovedi a navic se tam u modelovych chyb ukládají vysvetleni. Uci se na tom studenti ONLINE_A, studenti ETETu i ja.

Cviceni na doplnovani jen jednoho slova je na Moodlinku nalepenych pres hyperlinky spousta. Ja je za idealni pro vyuku jazyka nepovazuji,protoze i ta tecka na konci vety muze byt z jisteho uhlu pomerne dulezita vec. Neucime se jazyk pro psani SMS, ale plnych textu. Nicmene, jak porad dokola opakuji ve forech a zduraznovala jsem to i na prezencnim seminari, cely tento kurz je jeden velky experiment, na nemz se podilite jednak svou praci (a co se naucite, to vam nikdo nevezme) a jednak hodnocenim, ktere povede ke zkvalitneni celeho tohoto monstrozniho experimentu. Dotazniky uz smolim a dostanete je mailem jeste ted v prosinci, abyste se nad nimi mohli v klidu zamyslet a opravdu anonymne je odevzdat pred pisemnym testem. Uz ted, pokud vam tutorovane drily nevyhovuji, tak je proste nedelejte. Kazdy ma moznost najit si vlastni zpusob vyuky, ktery mu nejvic vyhovuje a zadne pocty bodu nehraji roli, jedine snad v tom, abyste mi do dotazniku napsali, zda vas treba jejich pocitani motivuje ci naopak demotivuje, zda vam nevadi a tak vubec.

Mam pocit, ze u domacich ukolu je vzdycky napsano, jak maji byt dlouhe na pocet slov. Pokud jsem to nekde zapomnela, pak norma je 200 – 250 slov.

PS. Jinak si ale myslim, ze tato konverzace v zadnem pripade nepatri na prvni stranku Moodlinky, ale do predmetoveho fora ONLINE_A na ISu. Ja vim, ze jste velky kurz, ale je zde krome vas dalsich 7000 studentu, ktere to vubec nezajima... Diky.

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Tamara Váňová -
Prosim o upresneni, o kterem z kurzu ONLINE_A mluvite. Diky.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

Opravovani cviceni: e-tutoring

by Simona Šebestová -

Tak jsem zasedla, ze neco opravim. Slecna X tam mela nekolik dotazu, dve odpovedi jsem oznacila a odeslala jako spravne a najednou se mi ztratily i vsechny ostatni. Proste se odeslaly mnou oznacene, ALE I neoznacene odpovedi. Kde je chyba? 

In reply to Simona Šebestová

Re: Opravovani cviceni: e-tutoring

by Admin Local -
Nejspíš tam zároveň seděl a řešil dotazy i někdo jiný.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: zaslat dotaz tutorovi k nespravne odpovedi v drilu

by Tamara Váňová -
zubit se, no jo, hlavne, ze Zakladem eLearningu je pozorne cteni!
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Špatná kódová stránka moodlinky po zapsání do WB

by Tamara Váňová -

Diky za upozorneni, promluvim o tom se spravcovou. Taky me to nesmirne obtezuje neustale prepinat kodovani v prohlizeci a nadavam pri tom jak namornik. Je to neco, k cemu doslo pri poslednim uprgadu, predtim byla pohoda.

Ten Vas druhy dnesni prispevek jsem smazala, protoze opravdu neni dobre, aby studenti videli predem, co je ceka, i kdyz to jsou jen dve nebo tri polozky a i kdyz jim na vysledku vubec vlastne nezalezi. Ale studenti jsou uz takovi... Ale zkopirovala jsem si ho a budu se mu venovat.

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Špatná kódová stránka moodlinky po zapsání do WB

by Admin Local -
Bylo to špatnou volbou jazyka v nastavení kurzu...
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Match cviceni

by Tamara Váňová -
S tímto problémem se asi budete muset obrátit na tvůrce tohoto typu cvičení na Moodle.org nebo naprogramovat vlastní modul cvičení Match. Naše politika je takováto: do originálních modulů nezasahujeme, protože pak by každý upgrade vyžadoval spoustu manuální práce. Takže raději vytváříme celý nový modul se vším všudy.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Match cviceni

by Admin Local -

Správu a programování standardních modulů Moodlu dělají jenom jejich tvůrci případně dědici. Takže se o vývojovém stromu nedá mluvit. Zaregistrujte se na http://moodle.org a navštivte kurz Using Moodle. Každý modul tam má své vlastní fórum, kde můžete také své nápady nahodit a ještě si procvičíte angličtinu : )

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Toto fórum slouží k tecnickým vychytávkám celého LMS nikoli k jednotlivým kurzům

by Tamara Váňová -
Určitě se na to mrknu, ale toto fórum není zrovna to správné k řešení poměrně specifických problémů jednoho kurzu. Na Moodlince je 8 a půl tisíce studentů a z nich angličtinu online studuje necelá pětistovka, takže naše problémy s texty je asi ani tak moc nezajímají. Takže pokud Vám to nevadí, přeneseme tuto diskusi do kurzu, otevřu k tomu v nultém topiku fórum a můžeme tam, případně i anglicky, diskutovat. Souhlas?
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Deleted user -
Jde nejak odhlasit odebirani vsech prispevku mailem?

Dekuji
In reply to Deleted user

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Admin Local -
V nastavení profilu, položka Automatické odebírání příspěvků emailem.
In reply to Tamara Váňová

Problém - studenti se po vyřešení testu nemohou dostat ke správným odpovědím

by Ivana Kolářová -

Dobrý den,

studenti mě upozornili, že se v mých testech z kurzu "Současný český jazyk IV B - tvoření slov - KOMBINOVANÉ STUDIUM" nemohou po vyřešení testu dostat ke správnému řešení, ačkoliv já jsem u každého z testů zadala požadavek, aby se správná odpověď v hodnocení zobrazovala a aby bylo možné si test prohlédnout.

(Doporučovala jsem jim, aby si nechali "Zobrazit hotové testy" a pak "podrobnou statistiku" - mají oni jako studenti kurzu možnost dostat se k těmto údajům?)

Děkuji za radu.

Ivana Kolářová, katedra českého jazyka

In reply to Ivana Kolářová

Re: Problém - studenti se po vyřešení testu nemohou dostat ke správným odpovědím

by Tamara Váňová -
Problém je v tom, že jste jim nenastavila Ukázat hodnocení po odpovědi?: ANO (viz nápověda otazník ve žlutém kolečku). Studenti se na statistiku v žádném případě nedostanou, to by museli mít práva učitele. Ale Vy se můžete na své testy podívat očima studenta a zjistit, jak se jim zobrazují, případně jaké jsou problémy. Přihlašte se jako virtuální student: student1/student1 a testy si projděte. První dva jsem Vám změnila, takže už se u nich správné odpovědi zobrazují.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Paměť Moodlinky

by Tamara Váňová -
Abych řekla pravdu, nepočítáme s tím.
To máte tak: to, co tam učitel uloží, to si pak musí také student stáhnout. Nesmíte zapomínat na to, že studenti PdF (především ti kombinovaní) pravděpodobně nemají nejrychlejší připojení, takže učitel by se měl při velikosti ukládaných souborů omezovat (nebo řídit) tím, co si student může pohodlně stáhnout.
Pokud ale vyučující nemůže jinak a bez uložení velkého souboru se prostě neobejde (nám na anglistice se to stává se soubory MP3, používáme tento postup: velký soubor ukládáme do ISu do Studijních materiálů a odkaz na něj necháme studentovi v příslušné lekci, kapitole či týdnu kurzu v Moodlince.
Naší snahou je v maximální míře využívat veškerý servis, který IS nabízí. If you can't beat them, join them (and lead them gently your direction).

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Paměť Moodlinky

by Admin Local -
Ale je pravda, že limit 500 KB nebyl tak docela chtěný a na mudlince byly nastaveny 2MB. Problém byl na serveru a už není. Takže pokud lokálně nezmění nastavení limitu v kurzu učitel, lze uploadovat soubory do velikosti 2MB.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Větší i menší ... neexistujici server

by Admin Local -
Připomínky týkající se jednotlivých kurzů pište prosím do předmětových fór nebo učitelům. Toto fórum je určeno pro připomínky k systému, serveru, modulům apod. Díky.
In reply to Admin Local

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Větší i menší ... neexistujici server

by Admin Local -
Problem by uz mel byt vyresen. Doslo zrejme k nejake chybe a od prosince jste mel vygenerovanych kolem triceti prazdnych domacich ukolu, ktere zrejme cviceni blokovaly. Takze ted uz hura do toho : )
In reply to Tamara Váňová

Testy - typ "Standard" - "Přiřazování" - v hodnocení se nezobrazuje, které odpovědi byly správné, a které chybné

by Ivana Kolářová -

Dobrý den,

posluchačky a posluchači kombinovaného studia mě upozornili na problém, který se mi potvrdil, když jsem si testy zkusila vyřešit jako "student1".

Jde o předmět Současný český jazyk IV B - tvoření slov - KOMBINOVANÉ STUDIUM, "tematické okénko" 1 - Základy tvoření slov v češtině, první test (Slova motivovaná a nemotivovaná) a poslední test (Vyberte, kterým z nabízených formantů jsou následující slova utvořena (vždy je pouze jeden)).

Jde o testy Standard - Přiřazování. Když posluchačka/posluchač test vyřeší a zobrazí se mu vyřešený test, je v něm několik odpovědí v "zeleném rámečku" - jde ovšem o odpovědi nikoliv chybné, ale správné, ale NEJSOU TO JEDINÉ SPRÁVNÉ ODPOVĚDI. Studentům ani mně není zřejmé, jak lze skutečně poznat, v čem udělali chybu, a co ty zelené rámečky signalizují.

Děkuji za radu.

Ivana Kolářová, katedra českého jazyka (kolarova@jumbo.ped.muni.cz)

In reply to Ivana Kolářová

Re: Testy - typ "Standard" - "Přiřazování" - v hodnocení se nezobrazuje, které odpovědi byly správné, a které chybné

by Admin Local -

Problém bude v tom, že máte v přiřazování větší množství stejných odpovědí. Pro člověka jsou všechny odpovědi s textem 'motivované' nebo 'nemotivované' stejné, ale ne pro počítač. Vzhledem k počtu kombinací je velká pravděpodobnost, že student na tento test neodpoví správně.

Pro tento typ úlohy, kdy má student za úkol rozdělit položky podle určité vlastnosti do dvou kategorií, bych doporučila Úlohu s výběrem odpovědi s více možnými odpověďmi. Název úlohy by byl 'Vyberte slova, která patří do kategorie xy'.

Podle označených správných možností a nadefinovaných reakcí učitele u každé odpovědi pozná student po odevzdání testu, kde udělal chybu.

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Odstraneni nezadanych kurzu

by Admin Local -

Dobrý den,

odtranit kurz může pouze administrátor systému. Můžeme vytvořit kategorii "Na vyhození", kam bude možné nechtěné kurzy přesunout a po skončení semestru je hromadně odstranit.

In reply to Admin Local

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Admin Local

Jano, ze ktereho konkretniho kurzu se nemuzete vyskrtnout?

by Tamara Váňová -

Pokud jste v kurzu jako teacher nebo tutor, mozna by Vam slo alespon ho sklopit (v nastaveni zadat, aby byl studentum nedostupny), aby Vas nerusil, a vyhledove ho odvezt do jiz vznikle kategorie "Smeti, urceno k likvidaci"

In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Tamara Váňová

This forum post has been removed

The content of this forum post has been removed and can no longer be accessed.
In reply to Deleted user

Re: Zobrazit všechny kurzy

by Pavel Krejčí -

Děkuji za upozornění, teď už je to v pořádku.

Pokud dojde k tomu, že přestane fungovat něco, co dříve fungovalo, dejte nám prosím vědět co nejdříve. Když napíšete kdy to či ono naposledy fungovalo, a od kdy to fungovat přestalo, tím lépe.

In reply to Tamara Váňová

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Deleted user -
Dobrý den,

rád bych se zeptal, kde najdu přehled získaných bodů. Konkrétně u AJ jsem se proklikal sem: mood-link-a >> Online_A >> Známky. A tam je nějaké číslo s dvěma desetinnými místy. Je to ono? Proč to není přirozené číslo?
Děkuji.
In reply to Deleted user

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Tamara Váňová -

Dobrý den.

To jste se proklikal správně. Desetinná místa se tam objevila proto, že některé z testů, konkrétně se jednalo o listeningy, měly nastavený tzv. adaptivní režim, který Vám umožnil v rámci jednoho pokusu o splnění testu opakovaně odpovědět na stejnou otázku. Například pokud byla Vaše odpověď označena za nesprávnou, mohl jste ihned zkusit odpovědět znovu. Bodový zisk se Vám ale po každém nesprávném pokusu snížil o určitou penalizaci.

Dalším důvodem, proč vylezla desetinná místa, je skutečnost, že některé testy měly výsledky v procentech: např. 28 správně zodpovězených z 35 položek celkem. Výsledkem pak bylo desetinné číslo.

In reply to Tamara Váňová

Re: Větší i menší problémy s Moodlinkou neboli tzv. vychytávky

by Deleted user -
Děkuji za odpověď.